Advertisement
Hey bonjour...je suis de retour au quebec...mais cette fois si dans la région de l'outaouais...
Je suis a la recheche de 3 performeurs de feu pour 2 gros evenements (un en octobre et l'autre en mars prochain). Le seul HIC c'est les pratique auront lieu dans l'outaouais...
Alors si vous etes dans la region ou si vous connaissez des gens qui pour pratiquer ici communiquez avec moi svp...
I am looking for 3 fire performers for 2 big events (one in october and one next march). The only think is that rehearsals will be held in Outaouais.
So if you are in the area or if you know someone who could make it here...please contact me...
MERCI...
THANK YOU...
Je suis a la recheche de 3 performeurs de feu pour 2 gros evenements (un en octobre et l'autre en mars prochain). Le seul HIC c'est les pratique auront lieu dans l'outaouais...
Alors si vous etes dans la region ou si vous connaissez des gens qui pour pratiquer ici communiquez avec moi svp...
I am looking for 3 fire performers for 2 big events (one in october and one next march). The only think is that rehearsals will be held in Outaouais.
So if you are in the area or if you know someone who could make it here...please contact me...
MERCI...
THANK YOU...
Advertisement
Advertisement
-
Re: URGENT...lookinf for 3 fire performers / cherche 3 performeur de feu
Thu, August 13, 2009 - 11:51 AMHey Andriane!
Its ashley, we did a show together last summer. Im ready with my fire hoop, poi, and fingers, and a whole lot more experience under my belt.....
Send me a message if you would like for me to work with you, I think it would be a lot of fun!